Massaažiteenused.

ilusalong

MEIE MASSÖÖRID ON;

Oma oskused omandasin praeguses Eesti Massaazi- ja Teraapiakoolis, kursuste kaupa. Õppimist alustasin aastal 2013. Lisaks olen õppinud reikit, feng-shuid, oman teadmisi Access The Bars tehnikas. Hobi korras olen tegelenud meridiaanjoogaga. Kõiki neid eelpoolnimetatud teadmisi oskan kasutada ka oma töös. Kui tahad teada saada miks ma seda teen ja/või kogeda kvaliteetset massaaziteenust, siis palun võta minuga ühendust telefonil 5232336.
 Olen läbinud aastatel 2012-2014 Krautmanni Ilu- ja Terviseakadeemias massööri põhiõppe eriala.  Minu poolt pakutavad teraapiad Teile, on järgmised: klassikaline rootsi massaaž, aroomimassaaž, eesti pärimusmassaaž e soonetasumine, India pea- ja näomassaaž (ICM), meeteraapia ja tselluliidimassaaž.  
Ok 

Ok 

Miks peaks massaaži minema?

Massööri vastuvõtule tasub minna juba profülaktiliselt e. ennetaval põhjusel. Enamus probleeme (v.a.traumad), mis ilmnevad lihaste funktsioonihäirete näol ja/või valu tunnetamisel lihastes-liigestes, on alguse saanud tegelikult juba mõnda aega tagasi. Ka siin kehtib reegel – mida kauem on probleem kestnud, seda kauem kestab ravi. Kui massaaži tullakse kehalise kaebusega juba, siis tasub enne läbi mõelda ja massööri valgustada, mis võiks olla selle põhjuseks: külmetus, trauma (kuidas juhtus), füüsilise koormuse või töörutiini muutus jne. Nii on probleemile lihtsam lahendust leida

Enne või peale trenni?

Peale treeningut. Treeningu lõpu ja massaaži alguse vahele võiks jääda min. 30 minutit (mis on täpselt pesemiseaeg peale treeningut), et lihased jõuaksid ümber lülituda puhkerežiimile. Soovitatav on tulla puhta nahaga, et vältida ainevahetusjääkide masseerimist naha sisse tagasi

Kuidas massaaž võib mõjuda?

Soovitav on tähelepanu pöörata asjaolule, et massaažile võib järgneda:
– uimasus, unisus, loidus, väsimustunne
– kerge peavalu, lihasnõrkus
– suurenenud janu ja urineerimisvajadus
– jahedustunne.

Kui tihti peaks massaažis käima?

Massaažis võiks käia vähemalt 1 kord kuus, suure füüsilise koormuse juures kindlasti tihemini. Massaaži vajaduse määrab ära enesetunne, elustiil, töö iseloom, personaalne organismi taastumisvõime.Pikema-ajaliste füüsiliste probleemide lahendamisel massaaži abil oleks mõistlik teha läbi massaažikuur, tihedusega vähemalt 2 korda nädalas. Kordade arv sõltub indiviidist ja tema tervislikust seisundist.

Millal tulla enne võistluseid massaaži

Lähenevate võistluste eel on soovitav massaažiseansile minna üle-eelmisel päeval enne võistlust, kuna massaaž mõjub üldjuhul lihastoonust alandavalt. Päev enne võistlusi on soovitav häälestada oma lihased juba aktiivseks tööks.

Kas teadisd, et … massaaž on eriti oluline kõigile meile, kes me elame külmas kliimas. Külm kliima, kombineerituna füüsilise tegevuse puuduse ja rohke intellektuaalse tööga põhjustab vereringehäireid organismis, mis omakorda nõrgestab meie immuunsüsteemi ja sealt kas vastus küsimusele, et miks me oleme just talvisel ajal tihti kimpus erinevate tervisehädadega.

MEIE SALONGI MASSÖÖRID  pakuvad  klassikalist rootsi tüüpi-, spordi-, laste-, -laavakivi-, -tselluliidimassaaži ja  India peamassaazi. Meie salongi massaažiruumis on olemas pesemisvõimalus. Pakume massaažiteenust kõikidel nädalapäevadel!

Massaaži vajavad kõik inimesed, nii täiskasvanud, lapsed kui vanurid. Eelkõige vajavad massaaži terved inimesed, et püsida tervete ja vitaalsetena.

MASSAAŽI NÄIDUSTUSED;  vereringehäired, väsimus vaimsest tööst, lihaspinged, pingepeavalud, stress, halb kehahoiak/-rüht, liigesepõletikud, radikuliidid, allergilised haigused, erinevad valusündroomid, immuunsüsteemi nõrkus.

MASSAAŽI TOIME; massaaž stimuleerib, korrigeerib ja tasakaalustab. Massaaž lõdvestab valulikke ja pinges lihaseid, kiirendab ainevahetust, aktiveerib lümfiringet, puhastab organismi jääkainetest, parandab verevarustust, leevendab stressi ja unehäireid, toimib lõõgastavalt nii vaimse kui füüsilise ülepinge korral. Massaazikuur suurendab organismi vastupanuvõimet haigustele.

MASSAAŽI  VASTUNÄIDUSTUSED; kõrge vererõhk, ägedad nahahaigused, palavik, rasked südame-, neeru- ja kopsuhaigused, viirushaigused, veenilaiendid/-põletikud.

MASSAAŽILIIGID. KEHAHOOLITSUSED.

KLASSIKALINE MASSAAŽ

KLASSIKALINE-  ehk ROOTSI TÜÜPI  MASSAAŽ  on traditsiooniline ja levinud massaažiliik, mis on algselt Rootsis süstematiseeritud. On üle Maailma tavameditsiinis tunnustatud naha-, lihaskoe- ja liigeste massaaž.  Kasutatavad võtted liiguvad pindmiselt sügavamale. On suunatud lihaspingete vähendamisele, vere- ja lümfiringe soodustamisele, kehasüsteemide tasakaalustamisele, taastamisele ja arendamisele.

SPORTMASSAAŽ

Spordimassaaž sobib regulaarselt spordiga tegelevatele ja aktiivse eluviisiga inimestele. Spordimassaaž tõstab töövõimet, valmistab inimese ette kestvaks aktiivseks lihastööks ja kiirendab taastumisprotsessi. Spordimassaaž on efektiivne nii võistlusteks ettevalmistamisel kui ka väsimusega võitlemisel. See on tugev ja intensiivne massaaž, mida teostatakse kas treeningujärgselt lihastoonuse alandamiseks, enne treeningut lihastoonuse tõstmiseks või pingelise füüsilise töö tegijale. Spordimassaaž sisaldab palju venitusharjutusi lihastele. Peale massaaži on soovitav juua tavalisemast rohkem vett või lahjat rohelist teed, sest see soodustab jääkainete väljaviimist organismist. Hoiduma peaks alkoholi joomisest ja füüsilisest koormusest samal päeval. Peale massaaži on soovitav puhata umbes 30 minutit.

VANA-EESTI PÄRIMUSMASSAAŽ

Vana-Eesti massaaž ehk soonetasumine.
Lõõgastav ja tervendav teraapia, milles meie esivanemate iidsed teadmised on ühendatud kaasaja tarkusega inimkeha füsioloogilisest toimimisest. Vana-eesti massaaž tagab Sinu kehale üldise tervenemise ning taastab Sulle ainuomase väe ja harmoonia.
Massaaž vähendab lihaspinget, lihaste jäikust ja kangust; tõstab lihastoonust, parandab vere- ja lümfiringet. Närvisüsteemi mõjutamise kaudu tekitab massaaž heaolu ning rahulolu tunde, mis aitab paremini vastu panna stressile ja seda maandada.
Massaaži teostatakse põrandale laotatud matil, kliendil on seljas pehmest kangast väheste õmblustega riided.
Erinevalt teistest massaažiliikidest on soonetasumine seotud nii liikumise, keha töötlemise kui ka rütmiga, kulgedes veidi venitavalt, nagu regilaul. Ta sisaldab palju keha loksutamist ning kohati ka kliendi enda aktiivsust ja liikumist. Valdavalt tehakse vana-eesti massaaži ilma õlita läbi riiete, võimaldades ravivõtete toimel sügavamale pääseda ning andes kliendile tänu rõivastusele turvalisema tunde. Teraapiale lisab tuge nii massööri kui ka kliendi hingamine, sisse hingamisega tõmmatakse õhk pinges elundisse ning suukaudselt välja hingates lõdvestatakse antud elund. Vana-eesti massöör kasutab teraapias nii oma sõrmi, labakäsi, randmeid, küünarnukke, küünarvarsi, põlvi kui ka jalalabasid. Sarnaselt idamaiste teraapiatega vaatleb vana-eesti massaaž keha tervikuna ning õlavalu kaebav klient saab siiski ka jalgade ning tuharate pingest vabastamise osaliseks. See on ka põhjus, miks antud teraapiasse tulemiseks vähemalt poolteist tundi tuleks varuda.
Massaaž on sobiv teraapia selja-, õlgade- ja kaelakanguse ning pingepeavalude korral; üldise stressi, väsimuse ja enesetunde languse puhul; kui seedimine on aeglustunud ning raskendatud on keskendumine ja uinumine; kui keha on üleüldiselt pinges ja nii meele kui ka füüsise paindlikkus on vähenenud.

INDIA PEAMASSAAŽ

India peamassaaž on osa iidsest Ayurveda süsteemist, mis õpetab enda keha  eest hoolitsema ning haigusi ennetavalt elama. Champi on raviprotseduur, kus energiakanaleid käsitledes masseeritakse läbi pea, kael, näo ja õlgade piirkond. Euroopasse jõudis eelpoolnimetatud massaažiliik e. Champi 1970-ndatel. Samas Indias kuulub peamassaaz igapäevase elurutiini hulka ja mitte ainult juuste  heas vormis püsimise pärast vaid see stimuleerb keha enda loomulikku tervendamisvõimet  ning keha, hinge ja vaimu harmooniat. Champi peamassaaž on suurepärane abivahend stressi, kaela- turja- ja õlapingete ning -jäikuse korral. Leevendust saab peavaludele, väsinud silmadele ja kohinale kõrvades.

  • Massaaži tulles palume juuksed kenasti ära kammida, et sellele ei kuluks osa massaaži ajast.
  • Massaaži tehakse kliendile istuvas asendis, kattes ta vajadusel sooja tekiga.
  • Ajaliselt peaks arvestama, et seanss kestab 30 minutit ja puhkeolek peale massaazi 10-15 minutit.
  • Kliendi soovile vastavalt tehakse india peamassaaži kas sooja õliga või õlita. Soovitame eelnevalt broneerida aeg hooldusjärgseks juuksepesuks.

Vastunäidustused;  peamassaaži ei soovitata, kui on vererõhuprobleemid, epilepsia, vähk, ateroskleroos, põletikud või ajuvereringe häireid. India peamassaaži 1 seanss = 30 min

Selleks, et parimaid tulemusi saada, on soovitatav massaažis käia vähemalt 5-10 korda. Peale esimest korda saate aru, kuidas massaaž sobib ja meeldib. Selle tunde alusel tasuks teha otsus.

 

LAAVAKIVIMASSAAŽ

Laavakivimassaaž on massaaži liik, mille käigus kasutatakse eelsoojendatud vulkaanilisi laavakivisid ja klassikalise massaaži võtteid. Laavakividega massaaž on iidne massaaži liik, millega tegeleti Kaug-Idas juba tuhandeid aastaid tagasi. Väidetavalt oli selle unikaalse kivimassaaži eesmärgiks kõrvaldada igasugune elujõu muutus, mida peeti mitmete tervisehädade tõeliseks põhjuseks. Selle massaaži aluseks on teadmine, et inimese kehal paikneb 7 tšakrat. Tšakra on inimese keha energia keskus. Ta on võimeline imema endasse elujõudu ümbritsevast maailmast ja seejärel jaotama inimese sees seda energiat laiali. Iga tšakra vastutab teatud siseorganite töö eest ning samas ka inimese hingelise/emotsionaalse seisundi eest. Massaažiga keha ja hinge hellitades me vabastame end pingetest ja saame kividest uut positiivset energiat. Massaaž laavakividega  mitte ainult ei leevenda füüsilisi hädasid, vaid ka ravib nende põhjuseid. Laavakividega  massaaži teooria kohaselt aitab kividest õhkuv soojus suurendada südame löögisagedust ja reguleerida organismi verevarustust. Samuti aitab massaaž lagundada stressi ja ebatervisliku eluviisi tagajärjel organismi ladestunud jääkaineid ja toksiine. Laavakividest kiirgav soojus leevendab ka lihaste jäikust, mistõttu on laavakivimassaaž hea lõõgastumisvõimalus pärast treeningut või rasket füüsilist tööd. Paraneb ainevahetus, aktiveerub immuunsussüsteem, tekib meelerahu ja heaolutunne. Sinus vallandub energiatulv, mis paneb tegutsema või vastupidi, rahustab ja toob meelerahu.

Vastunäidustused: südame-veresoonkonnahaigused , ägedad põletikud, nahahaavad,  insuldihaiged, rasedad ja lapsed. Laavakivimassaaži 1 seanss=90 min

MEETERAAPIA

 on Tiibeti iidne ravimassaaž. Mett kasutatakse selles kleepainena, mille abil on võimalik organismist eemaldada „saastunud” energiat. Mesi kannab organismi edasi ka oma väga head raviomadused. Kõik see tervendab – soodustab seedimist, toitainete omastamist, kiirendab ainevahetust ja väljutab jääkaineid.

Massaaži toimel puhastuvad energiakanalid, energia hakkab nendes jälle vabalt voolama – läbi selle toimub tervenemine.
Mõjub hästi lõtvunud ja vananevale nahale, seda toniseerides ning tugevalt trimmides. Aitab väga hästi tselluliidi ravis. Vastunäidustuste puudumise korral võib seda teha ka näole – toniseerib, trimmib ja puhastab näonahka.

Meemassaaži tulles peaks teadma, et nahk peab olema puhas, ilma kreemideta. Oluline on, et ei esineks ülitundlikkust mee suhtes. Terve keha hoolitsus kestab ca 2 tundi.

TSELLULIIDIMASSAAŽ

Tselluliiti  peetakse tema varases staadiumis pigem kosmeetiliseks probleemiks. Tselluliidi vallandumises on oma osa naissuguhormoonil östrogeenil, tänu millele hakkavad rasvarakud suurenema (rasvarakkude arv ei suurene) ja ajapikku häirub kudede  vere- ja lümfiringe.  Aeglustuvad AV protsessid.  Organismi võivad kuhjuda jääkained ja  AV laguproduktid. Kuna rasvarakkude suurenemine ja peetunud koevedelike jaotumine/ladestumine ei toimu ühtlaselt, siis visuaalselt on see nahal nähtav nn. apelsinikoorenahana. Tselluliidi raskemaid vorme peetakse juba põletikuliseks protsessiks.

Tselluliidimassaaži käigus spetsiaalsete massaaživõtetega ja vajadusel eeterlike õlide abiga taastatakse probleemse piirkonna naha elastsus, ainevahetus ja elavneb kudede vere- ja lümfiringe.

Kuppudega kombineeritav massaaž on eriline selle poolest, et tselluliiti töötlev kupp tekitab vaakumi, mis saadakse kuppu kehapinnale asetades. Kupp imeb endasse hulgaliselt pehmeid kudesid, lihaseid ja nahka nii vertikaal- kui ka horisontaalsuunas. Selle tulemusena saab kudesid intensiivsemalt töödelda, organismi lümfi- ja vereringet ning ainevahetusprotsesse (AV) parandada. Veel trimmib kupumassaaž nahka, puhastab poore, intensiivistab verevarustust.

Hoolimata tselluliidimassaažile omasest intensiivsusest, pakub see massaažiliik tõelist naudingut ja heaolutunnet. Kauni ja püsiva tulemuse saavutamiseks on vajalik pikem massaažikuur. Soovituslik seansside arv 3-15.

1 SEANSS = 1,5h

Tabasalu Ilusalongi teenuste täieliku hinnakirjaga saad tutvuda siin

Helista või Kirjuta

Tabasalu Ilusalong
60 32 043
kadri@tabasaluilusalong.ee

MEIE ASUKOHT

Tabasalu Spordikompleks
Kooli Tee 1
Tabasalu

Teostus | Internetiturundus 2013